En tur till..


God dagens.. Snart så kommer min moster och syster och hämtar upp mig vi ska in till nova en runda.. ska bli trevligt för på söndag åker moster tillbaka till kina...Mamms kommer oxå ner en runda så blir en riktig kärring träff haha=)

lille man ska vara ensam hemma .. har precis vatt ute och rastat av han ordentligt så han e trött... så förhoppningsvis sover han en stund sen när han e ensam istället för att gå o gnälla och pipa.. jag vet att han måste lära sig det här med att vara ensam hemma och han kan ju vara det fast han piper och gå någon stans och o veta att han e hemma helt ensam och är orolig , piper ,ylar och skäller för ensamheten gör ont i hjärtat på mig..  fast han måste lära sig för snart ska jag börja jobba igen och då finns där ju inget annat val än att han e hemma.. auja det kommer gå kanon =)

igår var vi på valp kurs och det gick mycket bättre än sist.. och mina kanel bullar blev väldigt uppskattade=)



Jerry och syster yster som själv kallar sig stolt moster haha=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0