Fixa formen!

Kära läsare,

Idag, precis som de flesta andra dagar har jag varit inne och snokat läst på alla mina favoritbloggar. Det är visst ett väldigt poppis ämne att skriva ut sin diet, allt för att hålla formen såklart... Vi har ju alla våra olika svältdagar ångestdagar nyttiga dagar för att jämna ut och kompensera för det vi klämt i oss under en helg eller bara under en helt vanlig måndag. Med "nyttiga dagar" menar jag att man kanske minskar sitt CocaCola intag från 3 liter till 1.5 liter, hoppa över grädden till kvällsglassen eller att laga en rejäl husmanskost istället för att beställa en pizza med extra ost (ni vet allt som gör en glad=)

De bloggare jag läst om idag har skrivit ut sina dieter, de använder sig oftast av samma form har jag lagt märke till. Tänkte ge er ett av de mest avancerade exemplen på en diet jag läste om idag, se nedan.

Måndag - 1 äpple (Gud förbjude dig om du äter kärnhuset)
Tisdag - 1 CocaCola burk (Shit, du trodde inte jag menade en 50 centiliter väl?!)
Onsdag - 1 Jordnöt (Saltet ska givetvis skrapas bort)
Torsdag - 1 CocaCola burk och ett äpple (rena rama kalaset)
Fredag - 2 äpplen och möjligen en kräftskärt om magen kurrar (detta är ju frossardagen)
Lördag - Flytande föda hela dagen, alltså 2 drinkar (vodka sprite och en kläm citron för att få i sig viktiga C-vitaminer). Det är ju liksom partylördag med polarna.
Söndag - 1 pizza till frukost (ångestdämpande liksom), en kebabrulle med extra vitlökssås till lunch och sist men inte minst ett gäng limpa mackor på kvällen.

  

Tänk att vissa kämpar hårt för att få denna kroppen medans vi andra svänger våra lurviga som om det inte fanns en morgondag! Lite extra kilon är det ju inget fel på, det är ju bra att ha om man någon gång blir sjuk (sa mamma när man var liten).

Okay see ya biatches! Puss & Kram till mina läsare! ;))


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med, lite hull ska man ha på kroppen. Man lever en gång, varför gå och svälta sig? "Nä äta och må bra då är man gla"

2009-09-28 @ 21:14:34
Postat av: m a r t i n a

hahaha jag håller med dig, Cooola, så gott och dina chips ;) hihi. hoppas allt är bra med dig :) kramizz

2009-09-29 @ 10:55:36
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0