Lördag

Godmorgon godmorgon... snart har man varit vaken en timme så skönt att nanna länge ... har blivigt så bortskämd med det nu den sista tiden... kommer bli svårt sen när man e tvungen att gå tillbaka till verkligheten... men den tiden den sorgen =)

Blev precis avbruten i mitt skrivande för jerry kräkte ... Naaaw synd om han min lilla kille... men han e pigg och glad för övrigt.. inte konstigt att han kräker med tanke på hur mycket skit han stoppar i sig som man inte ser..  det e nog inga större problem med han=)

nu ligger han i solen och bara myser...=)

Igår hade vi en mysig hemma kväll med lite godis och idol ... gick även en längre runda med jerry skönt var det men man märker att det går mot kallare tider..Fått plocka fram dun västen nu , och även om man e varm om kroppen e kinderna kalla..  uch jag gillar inte det alls.. jag är ju en sommar människa.. hade vi haft ordentlig vinter hade jag nog kunnat gilla vinter oxå men eftersom vi bara har slask här i skåne  e man inte ett dugg sugen på svensk vinter..

Jessica tog en bild på jerry sist hon var här... hans bitch blick haha =) han e djävulen ju..:P




Nä om man skulle gå och ställa sig i duschen och göra sig litta ordning.. mannen jobbar nog fortfarande sen skulle han köra och titta på en ny bil... sen skulle han höra av sig när han var på g hem så ska jag ta o köra till svedala... då gäller det att vara klar=)


Vad som händer i svedala ikväll vet jag faktiskt inte men vi stannar nog där tills i morgon ... trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0