Måndag

Hejsan hej..

Klockan ringde redsn nio idag eftersom gubben skulle komma och kolla läget med pannan... eftersom den var ny ville dom kolla alla värde o sånt så den funkade som den skulle... och det var inga problem... skönt de..

Annars har jag fått ett litet städ ryck här hemma.. jag har dammat dammsugit och renbäddat sängen.. Allt tar lite längre tid nu när man e lite handikappad men jag går här och små plockar tar lite pauser i soffan framför datan ...
Eftersom smutsen inte springer ifrån mig har jag inte brott..=)

skulle träffat hanna idag men tyvär kom lite saker imellan så det får bli nästa måndag... då blir det coca chips och tjejsnack =)


En ren bäddad säng, en ny dammsugad soffa ..en söt liten blomma jag fått av syster och så klart lilla jerry=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0