Natt

Shit klockan e 01 44 i skrivande stund och jag sover inte.. Vad är det för fel på mig.? Jag brukar aldrig ha svårt för att somna men kroppen vill icke nanna ikväll/natt.. Thord och jerry ligger och sover Gott här brevid mig och måste säga att jag e lite avis för det ser skönt ut:) idag blev det en runda till nova med mamma jessica och moster nettan super trevligt , visst även om det inte var vår dag riktigt så blev det ett par saker för moster att kryssa av på sin lista inför flygningen på söndag.. Fick även en tidig födelse dags present av moster en uno kortlek jag ville ha tack så mycket :) jag och thord har redan invigt den ikväll .. Uno e det nya svarta ha ha :) kom precis på att idag e det lön Gott folk, tyvär försvinner pengarna lika fort som dom kommer in men pengarna ska vara i rullning e det inte så dom säger:) nu ska jag faktiskt försöka att sova nu får det vara slut på natt bloggning .. Hej då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jag tycker om när du skriver ut hur man ska göra oxå med middagstipsen för ibland är det inte så lätt att komma gång, men din gryta verkade enkel att göra. Hoppas du mår bättre nu och att du får en trevlig helg så ses vi på måndag biaaatch;) Kram pu di.

2009-09-25 @ 08:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0