Tisdag



Ber om ursäkt till hanna jag har aldrig under dina 23 år glömt bort din födelsedag men det gjorde jag igår... FÖRLÅT... allt bara snurrar runt i mitt huvud för tillfälligt och jag känner mig inte riktigt som mig själv..

jag var hos Dr igår.. visst tyckte han att det inte såg så trevligt ut men att han trodde att det skulle vara mycket värre... detta va inte alls så farligt i hans ögon som var van att se sår..  han sa att det skulle läka och bli lika fint som det är tänkt att det ska bli bara att det tar lite längre tid.. och han sa att om vi hade tur var jag läkt om en månad.. jag måste bara ha lite mer tålamod och hålla mig ren.. för såret var inte ett dugg inflamerat utan rent och fint så det bästa var att det fick läka själv..

jag hade hoppats att dom skulle sy ihop det men det ville han icke, eftersom där är ju bakterier i såret o syr han ihop såret så syr han in bakterierna och då kanske dom skapar en inflamation och så spricker jag igen 10 g värre...
Så nä nu e det bara att vänta och se..

Mår dock inte mitt bästa just nu.. jag har jävliga humörsvägningar som tyvär drabbar min sambo när det inte alls är hans fel.. jag är trött orkar inget vill inte .... skulle behöva tvätta men orkar inte ...  jag går ut med jerry det e nog det ända vettiga jag gör om dagarna.. tur jag har han så jag lämnar sängen och soffan om dagarna..

Igår fick även min älskade sambo Thord fast jobb där han jobbar nu... Grattis älskling du förtjänar det verkligen...



Så här ser våra dagar ut jag ligger i soffan med täcke o kudde och självklart med datan  och jerry ligger tätt brevid och gillar läget=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

A så sött, han är så gullig det lilla livet. Hoppas allt går bra med läkningen.

2009-09-15 @ 15:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0