Tisdag

Go kväll gott folk..

Var hos sköterskan idag ..Hon tyckte att det såg mycket bättre ut och att där hade börjat komma ny hud på vissta ställe så allt var mycket bra.. nu slipper jag åka in där nästa vecka utan fick en tid om 14 dagar istället.. håller tummarna att det går mot rätt håll nu och att jag snart själv kan se och känna att det faktiskt börjar bli bra..

Efter kliniken så tog vi och köpte oss varsin baguet och körde hem och krämgde framför det nya one tree hill avsnittet...
Så skönt att avsnitten har börjar läggas upp igen på nätet... och man behöver INTE ladda hem dom för att titta utan man kan se det direkt ..

Har nu lagat lite köttfärssås och skruv makaroner som får bli middag för ikväll.. skulle kunna leva på det sjukt gott=)
Och jag strundade i chilli krydda denna gången för sist blev den så stark så man fick klä av sig för att kunna äta den för man blev så varm och man kunde även ana lite pärlor i pannan... haha=)

Hittade denna annonsen på bloggens första sida..  jag måste säga att jag faktiskt gillar dom rosa.. fast att ha klack på gummistövlar e kanske lite att ta i eller? Fast till ett tråkigt regn ställ o mega mycket regn skulle kanske dessa hotta upp det lite =)   dessa kommer från Have2Have.se.



I morgon är det dax för hund träning igen.. och det är min tur att ta med kaka.. hmm ska man baka eller ska jag stanna och köpa en ??


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du klär bra i båda hårfärgerna. Snygga stövlar, du får köpa ett par rosa så du lyser upp lite i höstmörkret när du ska gå ut med hunden.

2009-09-22 @ 19:14:08
Postat av: Anonym

skit snygga om man nu kan gå i klack

roligt att det börjar bli bättre

2009-09-22 @ 19:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0