Torsdag..

Det gick bra hos sköterskan idag, det hade inte blivigt värre iallafall.. så nu har jag nytt förband som ska sitta till söndag morgon då ska jag ta av det och byta..sen får Vi se vad dr säger på måndag om man kan sy om det redan och hjälpa läkningen lite på traven eller om man måste vänta... jag hoppas dock att dom kan sy redan nu så det e gjort .. för att ha det så här gör mig lite ledsen .. jag är en sådan människa som vill att allt bara ska funka på en gång och bli rätt med det samma..  ja ni fattar vad jag menar, hade inte räknat med detta som sagt..


Blev mc donals på vägen hem innan som lunch innan thord skulle sticka till jobb... Varför SUGER mc donals i staffanstorp på service???  och varför har inte mc donals sånna där bra påsar som max har ? så man kan bära in allt lite lättare från bilen? mc donals har ju påsar i plast och max i papper för er som inte visste de =) jag lägger min röst på att mc donals ska fixa pappers påsar.!!!

Nu har jag precis varit ute och gått med jerry han e så duktig som kan gå lös.. massa träning hela tiden så ska det nog gå bra i fortsättningen osså=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0