Torsdag


Det är redan torsdag.. dagarna går fort när man går hemma..  Var inne på kliniken idag eftersom mina ärr såg lite läskiga ut.. jag blev lite orolig.. jag har inte en inflamation iallafall fast jag har en irritation av tråden.. kroppen har reagerat på den så nu blir det pencelin ett par dagar det var inget att oroa sig för och jag hade inte kunnat göra något annorlunda för att förhindra det... men man blir ändå litta ledsen.. men det kommer nog bli bra fast man får ge det lite tid..

Till helgen är det twin lake run ... camping med fest musik och amerikanska bilar... mycket trevlig träff.. blir dock ingen fest för min del pga pencelinen, men bara brösten blir bra så kan jag stå ut med det... får väl vara chaffis eller nått.

Jerry är ju ensam om dagarna nu men han står och ylar och skäller.. någon som har ett bra tips för att han ska vara tyst?
folk som går förbi och inte vet att han är själv måste tro att vi slår han eller nått.. det låter hemskt.. men han måste ju lära sig att vara ensam men sammtidigt vill man ju inte att han står o stör grannarna ...


 Har ni testat http://www.yearbookyourself.com/

 snygg jag e va, den bjuder jag på =)
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle ju haft den frissan! Shit vilken pudding du blev i den! Yeeeah come on! Redig pudding!!=))

2009-09-07 @ 10:21:54
Postat av: Susanna

hej hej

jag är 9 år och har en blog

du har en fantastisk blog

hejdå

2009-09-07 @ 14:09:24
URL: http://susannar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ärligt talat? Borde en 9åring ha en blogg? tror inte det va...

2009-09-10 @ 12:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0