onsdag

Dagarna rullar förbi och jag är fortfarande sjuk skriven.. fram tills nästa torsdag men tror inte att jag kan börja jobba då tyvär pga lite komplikationer i läknings prosessen.. och ska jag vara ärlig vill jag inte tillbaka..  jag vill jobba självklart det är inte det allt handlar om förändringar på  jobb som gör att jag känner att det inte alls e lika roligt och jag ser inte fram emot att jobba.. butik är inget för mig och jag FASAR för den dagen jag ska börja jobba, om det nu blir som det var på tal om innan min semester..  jaja det återstår att se ...

Det ända jag bryr mig om nu är att jag ska läka ihop i lugn och ro, och sen efter det få hjälp och fixa det som behövs..
kommer behöva skönhets fix efter läkning pga att ärren inte läker som de ska eftersom jag fått en "alergisk" reaktion av tråden dom sytt ihop med.. men som doktorn säger allt kommer bli jätte bra och fint det kommer bara ta lite längre tid än vad som var tänkt från början..  men eftersom det inte är något ovanligt och inte något som är främmande för dr så gör det mig lite lugnare.. jag vet att dom kommer hjälpa mig..  sköterskan jag går hos nu e jätte trevlig och bra.. dom e super trevliga där inne på kliniken och jag tror på dom när dom säger att allt löser sig..


Ikväll är det dax för ännu en valp kurs träff.. det är varje onsdag mellan 18:30 till 21:30.. Thord jobbar sent denna veckan så ska bli trevligt att åka dit istället för att sitta här hemma själv..  och det är bra för jerry han behöver det vår lilla teorist=)


Jerry älskar sin tocke=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0