måndag = jobb!


Det är måndag igen och påsken är förbi... var ledig lördag o söndag men dom dagarna gick rent för snabbt förbi.. känner inte att jag vatt ledig.. jag har inte hunnit varva ner .. i lördes var vi nere hos mamma o pappa och käkade påsk middag.. mycket trevligt... körde dock så fick bli en nykter kväll.. sen igår kom min faster och hennes man och hjälpte oss väva taket i sov rummet.. tusen tack för hälpen.. utan dom hade vi aldrig fått upp den jävla väven...  men bra blev det =) även en vägg som e tapetserad nu för olof skulle visa thord hur man gjorde.. och den väggen ska ändå målas så det gör inget om det skvätter när vi ska rolla taket.. villket förhoppnings vis blir idag/ ikväll... Thord var o festade igår så man ska inte vara för säker att det bir något gjort idag då..

själv sitter jag nu och ska snart köra till jobb...  jobba 9:00 till 17:15

alla andra är lediga eftersom det är röd dag men icke vi... eftersom vi nu ligger på novas område så ska det vara öppet som söndag alla röda dagar ... så det är bara att bita i det sura äpplet och gilla läget!

har nu brutit två naglar.. har mega ont i finger topparna.. det funkar inte att vara hantverkare, trädgård gubbe men mina fina naglar... tur jag ska dit och köpa nya på onsdag=)

jaja nu ska jag borsta tänderna sen iväg... så jävla tradigt.. vill bara gå in och krypa ner igen och sova vidare ...

hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skicka in lite bilder sen, så vi som läser får se det fina resultatet.

2010-04-05 @ 10:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0