måndag

Ja ha .. Då är snart måndagen slut för denna veckan. Efter middag och lite godis i magen känner jag mig rätt redo för sängen!

Helgen gick förbi innan man hann tänka. Blev en skön hemma kväll i fredas med godis coca och en film..
Tog en sov morgon på lördag ... Thord skulle jobba så jag , syster , gudrun , rebecca och oline drog en runda till vellinge blomman... mycket trevligt.. en hel bil med massa damer kan inte bli annat än bra=)

Köpte lite blommor till mina krukor... hoppas dom över lever nu dom sista kalla nätterna som e kvar...

På kvällen blev det lite fest.. eller ja jag körde men för mannen min..

På söndag var det underbart väder.. körde och köpte golv till sovrummet... sen körde vi hem grillade satt ute och åt och snackade en massa i underbart sol väder...
fick köra och hämta jerry hos jessica i dalby då han sov över där lördag till söndag... tyckte synd om han att han skulle vara ensam när vi skulle festa och jessica var här och hade grillat och planterat blommor med mig.. så när hon erbjöd sig att ta han med sig hem tack jag glatt ja=)

Idag är det måndag några timmar till och jag har bara hunnis med att jobba gå med jerry och lagat mat.. snart dax för dusch och skalla kudden.. jobbar sent hela denna veckan osså! sen äntligen nästa vecka e det tidigt... så skönt det ska bli...

Denna filmen såg jag i fredas.. helt ok om man gillar en typisk tjej snyft film.. rätt hemsk faktiskt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0