onsdag

Onsdag morgon och solen skiner ute!  men vad gör det när man snart ska åka och ställa sig på jobb... där inne har man ingen nytta av solen... 

På fredag är det tydligen valborg... jag jobbar till 19:15  och thord jobbar till 23 nånting... så blir nog inget firande för oss... känns inte som att jag bryr mig heller så där jätte mycket man är inte 15 längre och letade upp var enda anledning till att festa till det... nu lär det bli jobb, komma hem en runda med jerry , laga mat ... sen e klockan runt nio så... kanske går en runda o tittar på bålet här i byn.. jag och jerry får helt enkelt fira valborg själva utan husse som e på jobb..

Sen på lördag ska vi lägga golvet tror jag! Men jag hoppas hoppas på det verkligen så vi kan bli klara med rummet nu... har tagit 7 veckor som det står idag... men vi har absolut inte haft brott... sen har vi jobbat hel tid båda två oxå.. och ska jag vara ärlig är det mesta thords jobb... jag kom in på slutet slipade lite , hjälpte till med vävning av tak, sen höll jag tapet rullen när thord tapetserade .. det stora jag gjort är all målning =)  vi tapetserade ju alla väggar sen målade vi tapeten.. vit och en brun fond vägg=)

tror det blir riktigt snyggt=)

Njöt ju av det fina vädret i söndes=)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint och mysigt det ser ut i er trädgård. Jag hoppas du får en trevlig Valborg fast mannen jobbar.

2010-04-28 @ 09:56:33
Postat av: alicia

fin blogg du har :)

2010-05-18 @ 19:06:16
URL: http://loovealishaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0