onsdag


God morgon.. ja då sitter man här igen.. har precis tryckt i sig någon macka till frukost, och ska snart köra till
jobb... 9:00 till 17:45 tror jag det är idag...

Igår var syster yster här.. vi körde en runda till hornbach och köpte en ny ljus knapp till sov rummet.. 

Sen körde vi hem och pillade lite i trädgården... flitigt va=) 




Denna rabatt var full av en massa torra blommor sen förra sommaren, så vi tömmde den och hällde i mer jord
nu fattas bara lite blommor som ska in handlas...





självklart var lille man oxå ute i trädgården och mös=)




Efter det blev det tacco och filmen så olika!  tack för en trevlig dag syster yster...
Du får komma en annan dag när du mår bättre, och inte är så förkyld.

fick en kommentar vart bilderna tar vägen.. dom kommer..  men rummet är som sagt inte klart helt än så jag väntar nog tills det är färdigt...=)  fattas golv och lister ... golvet kommer när lönen har trillat in och listerna ligger i hallen för dom köpte vi i söndas... dom ska bara sågas och spikas upp...=)

jaja nu ska jag se om min tröja som jag fick hänga på handduks torken har hunnit torka lite bättre det är snart dax att dra den på sig... mindre skönt om det fortarande e blöt sen tvätten igår...=)

hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser ut som det blir riktigt fint i rabatten och trädgården. Och lilla voffsingen är ju supersöt.

2010-04-14 @ 09:32:13
Postat av: Anna.

Nä men kolla vilken liten söt sak! :')

2010-05-24 @ 21:38:49
URL: http://annajacobsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0