Tisdag.


Det är tisdag och jag är inne på sista lediga dagen nu.. dessa fyra dagarna har gått rent för fort som alltid...
men har fått en massa gjort så det känns ändå bra=)  men nu väntar 10 dagars  jobb igen till nästa ledighet... för det står jobb helg på shemat..

Just nu sitter jag ute i trädgården och kollar på när jerry springer och leker och njuter av att få vara ute i sin trädgård... han hade ju inte så stor att springa i när vi bodde i dalby... det trista är att vi inte har något staket innan för häcken så han kan smita ut ..därför måste vi vara ute med han när han ska springa här för att kolla så han inte rymmer...  men det kommer .. det är ett senare projekt just nu ska vi få sovrummet klart och sen spara spara spara en massa till badrummet som måste göras vid innom snarast tid...

Idag kommer syster yster hit vi ska pilla lite i min trädgård ... jag behöver all hjälp jag kan få eftersom jag inte har några gröna fingrar..   fast jag måste ha något eftersom jag lyckats med att plantera en pumpa som e ganska stor nu.. den väntar på att få planteras ute... sen har jag chilli i en jäkla massa krukor oxå som står inne än och ska växa sig stora innan dom planteras ut..=)

vi får väl se hur det slutar...=)

nu ska jag gå in och se om jag kan väcka liv i Thord och fråga om vi ska köra och handla en ny ljus knapp till sov rummet, innan han ska till jobb....

hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

var blir bilderna av?

2010-04-13 @ 17:54:42
Postat av: Anonym

Ja vid denna tiden så blir det ju en hel del trädgårdsarbete också, men är det fint väder så är det ju bara skönt. Skönt för vovven också att kunna springa lite fritt. Ha en bra kväll.

2010-04-13 @ 21:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0