tisdag


God morgon mina vänner... klockan är i skrivande stund 05:43 och jag ska snart gå och borsta tänderna för att köra till jobb...
början 06:45 underbart för då slutar jag 15:30... tycker det är kanon att vi får olika veckor.. denna vecka jobbar jag tidigt o nästa vecka jobbar jag sent.. perfekt att gå runt så så att alla slutar sent och inte bara någon hela tiden!

Igår målade vi taket när jag kom hem.. blir nog riktigt bra.. syns inte alls mycket skarvar eller något sånt... där är två linjer som syns tror jag men det får vi fan leva med... bättre än så blir det inte  av oss själva..

blev  en kort uppdatering nu ska jag göra det där måste sakerna innan jobb... hej då.

fick en kommentar om bilder på sov rummet.. jag lovar det kommer... när allt är klart..




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är riktigt snål med bilder, bara små textstycken hite å dit.. tycker du kan lägga lite mer energi..

2010-04-06 @ 15:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0