torsdag

God morgon ... Borde igentligen vara på jobb nu vid denna tiden men eftersom plötsliga ändringar i shemat igår så börjar jag inte försen 8...  lite drygt då jag ställt in mig på att börja 06:45 så jag sluta 15:30 men icke så nicke!

Men men igår gjode jag inte ett skit.. jag kom hem åt och satt i soffan... var ute med hunden var nog det mest avanserade jag gjorde i går kväll... var slut i huvet.!  där är igentligen så mycket jag skulle villja bara kräka ur mig... rensa mig och mitt system på för det finns saker som ligger och bubblar! men jag kan inte göra det här för då blir det ett jäkla liv och jag kan inte säga det på jobb ... jag får helt enkelt ringa min kräk person och kräka av mig... tror jag får göra det idag!


Idag är det iallafall Kristians födelsedag.. hoppas du får en underbar dag .. nu är du ett år äldre alltså närmre 30 haha=)  STORT GRATTIS från mig till dig...



Har tagit fram vårjackan nu när det börjar bli lite varmare =)





Och till det fick jag damma av vårskorna=)




Allt som kan vara rosa ska man ha i rosa ...



nu ska jag borsta tänderna och vattna lite blommor sen ska jag köra till jobb...

visste ni att det var frost på rutan när jag var ute med jerry idag vid 06:10!! det är alltså fortfarande kallt på nätterna... det betyder att min pumpa får vänta att bli ut planterad... vill ju inte att den ska dö av köld skador!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder, tack för det. Mycket snygg jacka med matchande skor det gilla jag. Tänk på att semestern snart närmar sig då kanske du mår lite bättre. Ha en bra dag och kväll.

2010-04-15 @ 08:57:19
Postat av: Debora

cool blogg design du har:)

2010-04-16 @ 16:40:38
URL: http://mylifeasdiiidi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du tagit vägen?????????

2010-04-19 @ 09:21:51
Postat av: Anonym

Det är en hel vecka sen du var inne nu, saknar dig.

2010-04-22 @ 09:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0