torsdag

Torsdag = FREDAG i morgon som jag brukar säga! 

Längtar riktigt mycket efter helgen känner mig duktigt sleden ... Det tar på en att jobba sent så länge, tyckte 18:15 var länge men nu är det en hel timme till... har ångest som fan för jag inte hinner med allt annat som jag borde hinna med..  man har lixom ett hem oxå att sköta och folk som  man vill hinna träffa...
Nästa vecka slutar jag iallafall tidigt 15:30 det känns som rena lyxen  ska passa på att njuta av den veckan så mycket jag bara kan för känns som den kommer vara väldigt sällsynt!!

Till helgen ska det planteras lökar i trädgården om vädret tillåter det.. det ska städas inne i rummet så vi kan lägga vårt nya fina golv... sen ska där spikas lister och sen  FLYTTAR VI IN! så jävla nice det ska bli att få sätta ihop säng stommen ställa den på plats bädda rent , hänga upp gardiner... oo vad jag längtar=)

nu ska jag gå och fixa lite innan det är dax att köra, klockar går rent för fort när man har sin morgon stund...

hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad du har mycket att stå i, ta det lugnt nu så du inte arbetar ut dig. Ha en skööön helg och glöm inte att uppdatera när du får ett tillfälle. Lägg gärna in lite bilder också så man kan se före och efter bilder på ert rum. Det hade varit superkul.

2010-04-29 @ 09:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0