Torsdag..

torsdagen är kommen och det betyder att i morgon är det fredag=)  Det har varit helt fantastiskt att sluta klockan halv fyra... jag mår så mycket bättre .. Det känns inte allt så tungt att gå upp på morgonen .. det är inte lika jobbigt att köra till jobb då jag vet att jag slutar halv fyra... jag är hemma runt fyra och jag har massa av tid över att göra saker här hemma.. jag kan lägga mer tid på jerry och vara ute och gå längre sträckor med han för att det faktiskt är ljust när man kommer hem.. jag hinner med så mycket mer nu denna veckan när jag slutar halv 4. och det känns underbart=)  Nästa vecka ska jag jobba sent villket ändå känns okej för förhoppningsvis väntar en tidig vecka efter det så det känns inte lika tungt... förr jobbade jag ju till 18:15 varje dag och då hade man inte mycket till liv.. man jobbade åt var ute med hunden och sov... mer hann man inte på en dag.


Igår målade jag andra gången i  garderoben... Det kommer bli riktigt nice att få flytta in sen... vi ska bara tapetsera, lägga golv och spika lister... sen mina vänner e det klart=) 
jag har tömmt kameran så jag har lite bilder nu att visa... hinner dock inte nu för klockan är 05:50 och det är dax att borsta tänderna och köra till jobb... ska se om jag kommer ihåg det efter jobb...

hejdå

Kommentarer
Postat av: E

Fin blogg! (:

2010-04-08 @ 13:58:44
URL: http://onefootright.blogg.se/
Postat av: Noha -

Bra blogg :)

2010-04-08 @ 21:23:27
URL: http://nohaahourani.blogg.se/
Postat av: Alice

ÄLSKAR BLOGGEN... SÅÅ FIN

2010-04-09 @ 22:27:11
URL: http://lifeofalice.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är det Måndag....................!

2010-04-12 @ 09:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0