torsdag

Jag lever!

jag har bara inte haft tid eller ork att sätta mig ner och skriva.
jag jobbade hela förra helgen sen jobbar jag sent nu så innan jag är hemma och vatt ute med hunden och lagat mat och allt det där så e klockan dax att att sova! så inte så mycket tid till annat..

Denna helgen ska vi köpa oss ett golv som vi vill ha.. sen ska det ligga i rummet i typ 2 veckor för att få rätt temp och sånt tydligen.. sen kan vi lägga det..! så inget färdigt sov rum här inte.. jag som hade förväntat mig att bli klar denna helg när vi båda är lediga!


Kommer jobba sent nästa vecka oxå.. hade ju hoppats på att få ett varannan vecka shema men så ser det tydligen inte ut att bli.. så tre veckor i månaden kommer man inte ha nåot liv.. för då kommer man vara hemma sent... sen tidigt en vecka och sen tre veckor sent igen..  känns inte alls så motiverande faktiskt men vad ska man göra, där e tre "skift" varför inte bara gå runt?  jobba alla tre pass.. då hade det vatt betydligt roligare och kännts bättre men men.. vi får se vad som händer... 
Det kan ju inte vara meningen att det är en som får samma glassiga tid alltid..

i morgon är det iallafall lön... och den kan inte komma mer passande faktiskt... börjar bli tommt i kassan..

ska se till att hinna färga mitt hår osså känns som en evighet och ska bli najs att synda lite med hanna... blir inte så mycket av det nu när vi inte bor grannar längre .. vi båda jobbar och har ett liv som ska hinnas med... men vi ska nog klämma in en dag=)

jag och jerry får bli dagens bild.. hejdå




Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen ett livstecken, tack för det. Ja det låter lite trist med det shemat. Men håll ut, snart går det med stora steg till semestern. Ha en bra kväll.

2010-04-22 @ 22:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0