Fredag!

Fredagen är här och sitter och väntar på att jag ska in till nova och möta upp hanna... en snabb sväng där inne sen ska jag till Malin och Lenny klockan 19 för lite middag och trevligt sällskap...

Det blir potatisgratäng , kött och sallad, riktigt gott ser fram emot det=) allt e förbrett Thord ska bara ta det med sig hem till dom när han kör ...

Har vatt ute och gått en lång runda i skogen riktigt skönt... och så bra för jerry.. han älskar skogen...
Thords kusin kom oxå med sin lilla vovve så både hundarna och vi fick motion..=)

Gick en runda med grannen igår oxå ska försöka göra det till en vana då man lagt på sig duktigt under semestern... nu måste det bantas här hemma... tror nog det är 5 kilo eller nått under bara semestern...

så nu blir det hemma lagad mat och långa runder i skogen för oss båda=)

 Jerry har vatt och klippts så nu e han jätte liten , en riktigt smalis... tur att någon i familjen är det=) Thord var och köppte ny mat till han oxå igår vuxen foder så nu hoppas vi att han ska bli lite rundare om magen...

En bild sen när vi var och badade sist... En pinne lika stor som han själv =) Nu har det börjat bli lite kalllare så nu får det nog vara slut med bad för detta året... han får vänta tills nästa för att slänga sig i havet igen..




Jaja nu ska jag se om jag kan se lite av våra bästa år..  internetet har sänkts så man får låta det ladda lite innan man kan se en snutt sen får det ladda igen lide drygt...  hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra helg :-D

2010-08-28 @ 09:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0