Läs inte om du inte vill veta!

Det är tisdag kväll och jag är inne på mina sista timmars semester.. och ska jag vara helt ärlig så skulle jag kunna börja gråta villken minut som helst! jag vill inte börja jobba i morgon jag VILL verkligen inte!!

Jag har njutit så av att vara hemma och slippa jobb, jag saknar personerna på jobb men  inte själva jobbet..

Det fanns en tid då jag aldrig skulle få för mig att säga så att jag inte vill jobba för det fanns en tid då jag älskade mitt jobb... men så är det tyvär inte längre och förlåt om någon tar illa upp som läser detta men så är det!!
Jag hade ett jag som jag älskade och som jag tyckte var skit roligt , jag kunde jobba alltid fast jag var riktigt sjuk jag bet ihop, men nu....  Nu vet jag inte vad jag ska säga... jag e glad för att jag har ett jobb och jag e glad för personerna jag jobbar med men det är inte samma kännsla, inte samma glöd längre..

jag hoppas att jag en dag kan hitta tillbaka till den glöden och den kärlek jag kände för mitt jobb.. men just nu kommer jag bara fortsätta ha ångest för att det är onsdag i morgon!

hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att du inte söker något nytt arbete så du får göra vad du trivs med, du har ju en hel del erfarenhet nu ju. Kolla annonser och på arbetsförmedlingen och bara sök, eller skicka bara in en massa ansökningar till olika företag alltid är det någon som nappar och behöver en chafför. Ha en bra kväll.

2010-08-31 @ 22:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0