Simrishamn

Ja där befinner jag mig just nu.. jag och Thord åkte på ett par dagars mini semester ner till mamma o pappas husvagn...

Vi var och badade med jerry igår , gick i skogen  grillade goa reben med klyftpotatis och sås sen det bästa av allt vi kolla tv =)  nu ligger jag här med datan på magen och tittar tv och jag njuter till fullo... =)


Sen i eftermiddag ska vi åka o handla lite vi ska grilla ikväll med så gott...=)  Älskar att sova i husvagn älskar att campa...  Har ju vuxit upp med det så saknar det mycket...


ska lägga in lite bilder sen på jerrys bad... han ser så rolig ut när han e blöt haha=)

hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar mysigt, ni får köpa er en egen husvagn och fara ut i Sverige lite när ni har lediga helger m.m. Fortsätt mysa :-)

2010-08-11 @ 13:42:54
Postat av: Anonym

Låter riktigt mysigt ju.

2010-08-11 @ 22:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0