Sol..

Solen skiner hur skönt är inte det? Känns som man inte sett den på evigheter då det känns som det bara har regnat o regnat....

Så idag har jag och Thord vatt ute i trädgården, jag plockade upp all fall frukt och han klippte gräset... Och ni som vet hur mycket gräs vi har kan vara med och säga att Thord e duktig som pallar klippa hela den med en vanlig... jag hade behövt en åkare!

Så nu har vi ny klippt fin gräsmatta som e fri från en massa fula gamla äpple som trillat av...

Och idag fick jag ner röret till tork vindan.. japp som jag längtat efter det hela sommaren, och nu när den snart e slut fick jag ner röret...! Eftersom det har vatt så torrt så har det icke gått att få ner tidigare men nu efter en jävla massa regn gick det! så nu sitter det där och nästa sommar kan jag använda min vinda=)
Fast jag prövade den redan idag, ett påslakan blåste torrt snabbt som tusan...=)

Har precis grillat koteltt och krängt det med potatis sallad... mycket gott =) Älskar grillat...

Nu funderar jag på att se en film och bara vila efter maten en stund, Thord åkte till svedala och skulle hämta hem vanen... eftersom vi åker i morgon och ska köra den så lika bra att ta hem den..=) 


simrishamn  <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

hej :):p

2010-08-19 @ 21:20:57
URL: http://jennykarolin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra att du fick ner röret till torkstället. Då är det bara att hänga ut, är solen framme torkar det på ett kick. Gör du äpplekaka på alla äpplen som du plockar?

2010-08-20 @ 08:43:14
Postat av: helle

gillar din stil tössa

2010-08-23 @ 13:19:54
URL: http://alltidhelena.blogg.se/
Postat av: Anonym

du får uppdatera din blogg oftare och sätta ut minst en bild per inlägg annars är det tråkigt att gå in på den.......

2010-08-25 @ 17:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0