Torsdag..

Ja det är torsdag kväll och semestern lider mot sitt slut... jag har FEDE ångesten över att dessa fem veckor snart e slut och man ska tillbaka till en verklighet igen ...

Jag har så mycket som jag skulle villja göra som jag sagt att det gör vi på semestern men nu e den snart slut och här sitter man med saker man skulle villja ha gjort... men men..


Har vatt och stor handlat idag med syster yster tack för hjälpen... handlar aldrig utan henne då hon e skit bra att ha med sig=) idag passade vi på att panta mitt jätte lass av flaskor oxå som blev runt 170 kronor...

var en runda på ikea igår och köpte lite bra att ha saker, skålar saxar servetter ja lite blandat.. ska ha tvättmedel i mina ny köpta skålar så det inte klumpar sig ..=)

fick en kommentar att jag måste uppdatera varje dag och sätta in bilder annars var min blogg tråkig... till dig vill jag säga ge fan i att kolla på den då! jag uppdaterar när jag vill och när jag känner för de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0