onsdag

Idag är det onsdag och betyder två dagar tills jul afton.. sen slipper man förhoppningsvis allt tjat om den för detta året iallafall..

Tycker att vi ska komma fram till en lag som gör att alla som inte kan/vågar köra bil när det är snö ute fast ändå gör det MÅSTE lämna in sina körkort de månder det faktiskt är vinter... För jag blir fan förbannad på alla dessa jävla idioter som sitter där bakom sina rattar och håller kanske 30 max 40 på en väg där det är 80 och som man lätt kan hålla 80 på för där är plogat! Nääää men då håller vi 40 för det är faktiskt snö ute! JÄVLA IDIOTER! stanna inne... Ni är fan bara ivägen och jävligt dryga och mer farliga än dom som faktiskt kör för snabbt!!!
Och det är samma sak vart ända jävla år... Idioterna ger sig ut på vägarna skapar långa köer Kaos vid rondeller och liknande för dom står där och glor för där kommer en en mil bort.. man kanske inte hinner iväg... Åå... ja listan kan göras hur lång som helst på dessa eviga trafikanter som är dumma i huvet!!!!

Så ja då fick jag kräka av mig lite av det oxå... folk som i vanliga fall inte kan köra bil kan absolut inte det när det är snö heller! jag påstår inte att man ska bränna på som vanligt.. självklart ska man ha en jäkla respekt väd väglaget men man behöver inte överdriva och köra så sakta så man tror dom parkerat mitt på vägen!

nu ska jag borsta tänderna och lite sånt för att sen köra till jobb.. bilen är igång så förhoppningvis varm o go..

Ska nog fixa mina jul klappar idag för i morgon hinner jag icke.. ska till mormor och äta jul mat med mammas sida av släkten... sen på fredag blir det julafton hos mamma o pappa bara med oss familjen..

jaja hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har Jul och Nyår varit?

2011-01-03 @ 09:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0