söndag

Söndag och klockan är fem! Gubben sover på soffan och jag börjar bli hungrig.. Får väl snart ge mig ut i köket och se om det finns något att trycka i huvet..

idag har vi vatt iväg och skaffat tangentbord och mus till nya datan.. Trådlöst ..så nu kan man sitta i soffan och surfa... fast just nu sitter jag tillbaka lutad i soffan med lapp toppen i knäet=)

Vill köra till ica men gider icke så tråkigt att köra dit ensam och drygt att behöva köra över huvudtaget.. jag vill ha en butik i byn snällla kan ingen öppna det till mig.. jag lovar att ni har mig som största coca cola kund=)

Annars har jag hunnit med fyra maskiner tvätt.. den sista snurrar fortfarande och efter den blir det icke fler för idag! jag pallar inte hänga upp mer och har dessutom inte mer plats att hänga på.. båda torkställningarna är snart fulla efter den sista maskinen och tvätt linan i tvättstugan är full den oxå..

så får bli att vänta ett par dagar nu med tvätten så den hinner torka.

nä nu ska jag ut o kolla kylen... hejdå


Kommentarer
Postat av: Tove

GU! Vilken söt hund

2011-01-13 @ 20:00:42
URL: http://tyyptoves.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0