Torsdag

Torsdag min a kära vänner.. jag sitter här rätt så nyvaken fortfarande..  vaknade på soffan med gårdagens tröja och mjukisar.. alltså det jag la mig i och titta tv ...

Så det var bara att dra sig upp när klockn ringde vaska av sig och byta kläder. nu sitter man här och väntar på att köra till jobb...

Hunden bädda precis ner sig i mitt dun täcke han ville komma in under så fick hjälpa han att lyfta lite.. men hur skönt såg inte det ut? bara få bädda ner sig igen under täcket och sova vidare..

Villken tur att det är fredag i morgon... =)

Har vatt förkylld nu i 2 veckor.. det ger icke med sig... lide drygt är det då jag hatar att vara stopp i näsan.. tackar gudarna för dom kommit på nässprej =)

Nu ska jag gå ut och starta bilen så det är varm när jag ska köra... för det borde fan vara olagligt att det är så här kallt...

Igår stog bilens temp på minus 6 i stort sett hela dagen! jag vill ha plus 26 i stället=)

Fick en kommentar att det var skönt att jag inte stressa upp mig för det är juletider... Och den har helt rätt för sig det blir julafton i villket fall som helst... varse sig vi stressar eller inte!

Kanske ska kolla jul klappar någon dag nästa vecka får se om jag pallar...

jaja.. nu ska jag fixa lite.. hejdå

En del av vårat sov rum ...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0