Flytt pågår!


Ja Idag är dagen det händer.. dagen vi har väntat på nu i snart tre-fyra månader... IDAG FLYTTAR VI ...

Var på banken i morse och skrev dom sista papperna och fick nycklarna... nu är huset VÅRT!!

Nu Håller vi på att flytta, ett lass är i huset och andra är på väg... Benny, thord, erik och becca åkte och skulle tömma släpet så stannade jag här hemma med jerry.. synd om lille man han är så förvirrad och han har ingen ro till att lägga sig.. här är ingen soffa att slå sig till ro ju och inte heller någon säng.. så det lilla livet går runt här i en ekande tom lägenhet och fattar inget! jag undrar vad han tänker och vad han kommer tycka om flytten!! Kan djur tycka??  kommer han att trivas i sitt nya hus? jag vet iallafall att hans husse och matte kommer göra det=)

Igår var vi hemma hos min faster mia och hennes familj i eslöv... vi firade farmor som fyllade 70... med god mat och tårta och en massa skratt=)  tack så mycket för en trevlig kväll.. och hoppas att vi får fira farmor nästa år igen.. Känns jobbigt att se henne sjuk och svag och sammtidigt minnas hur livlig tantan var för.. alla hyss vi hittat på på henne ..alla minne från huset ... ja jag hoppas att du är med oss ett tag till famor! Även om vi inte pratar varje dag vi träffas inte så ofta så vet man ju att du finns och det vill man ju.. annars skulle det ju fattas nått...

Nu ska jag ta en runda i lägenheten och kolla om vi glömt nått och i så fall packa ner det i en kasse så det oxå följer med ut...

all värme e avstängd så kallt e här!!! hej då





Kommentarer
Postat av: Anonym

Uj så spännande Lycka till med allt.

2010-02-15 @ 16:44:52
Postat av: Anonym

Bilder vill vi se på huset, både inne och ute :-))))

2010-02-15 @ 16:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0