fredag


Fredag idag.. och en hel jobbe helg framför en som väntar! uch uch...

igår var det lön mina vänner.. ska snart gå in och betala räkningar så dom e snart slut igen.. alltid lika tråkigt!

Igår var inte heller en bra dag.. Började med att jag hade puk kodat mobilen så ingen telefon.. jag fick stressa som fan på morgonen för att hinna få in lite ved som kom på morgon kvisten.. sen när jag skulle köra till jobb startade inte bil jävlen!! i fredas var det thords bil som inte startade när jag skulle ha den och igår var det min egen!! 

jag fick snällt gå in och knacka på grannen och be om start hjälp... tur det e pensionärer så dom e vakna med tuppen=) han hjälpte iallafall mig att få igång den så jag kom in till jobb..  mätte batteriet men det var ingen fel på det... Vad fan är det då lixom? har inte lust ork eller pengar till att bilen klyddar... men den funkade iallfall sen på dagen när jag skulle köra o handla dricka.. men tror du den starta när jag skulle hem på kvällen?? NEJ!
Fick ringa thord som fick hämta mig.. han fick igång bilen dock.. pillade lite i motorhuven.. körde till dalby till pappa o han kollade kablar stiften fördelarlocket o sånt men såg inget fel..  så nu i morse när jag skulle ut med hunden prova jag att starta den och genast så skramla han igång.. jaja jag vet inte vad det var för fel igår men nu idag ville golfi starta iallafall!
Får se hur länge den vill funka!

Så idag får jag hoppas att bilen vill funka så jag kommer till lägenheten när jag slutar o ta det sista där och städa klart .. ska bli skönt att slippa den sen...  jag saknar den dock lite måste jag säga .. men jag trivs osså bra här=)

nu ska jag bli av med pengar hej då

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en trevlig Helg. ( Hoppas du får rätt på bilen )

2010-02-26 @ 09:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0