god morgon

Tisdag mina vänner... I natt har det kommit ännu mera snö .. som om vi skulle behöva mer.. jag vill se gräsmatta blommor och gröna träd NU!

Jag ska snart ut och skotta fram bilen så man kan köra till jobb... det är det tråkigaste som finns... jag hatar att skotta! försökte salta bort skiten igår men det ville sig inte... det snöade för mycket sen för att saltet skulle göra nytta... det bara la sig igen!

Igår när jag skulle köra till jobb startade inte thordans bil så snälla pappa kom hit och hjälpte mig.. vad skulle jag gjort utan han... han fick igång bilen iallafall så jag körde till jobb... mätte batteriet och det stog på låg nivå o även efter sex timmars laddning stog det på låg.. så det var bara att köpa ett nytt i mecka i... tack för hjälpen crille med det!  Det gjorde att jag kunde köra hem =)

Idag om vädret tillåter det ska jag köra till dalby o städa det sista! ska bli skönt att slippa det sen...

dax för borstning av gaddar... hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja dom flesta längtar väl efter lite grönt nu. Kul att du uppdaterar dagligen. Ha en bra kväll.

2010-02-23 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0