lördag

Lördag morgon och solen skiner.. hur fint väder som helst ute ... var ute och gick en halv timme med jerry innan.. vi provade en ny runda i lilla byn mest för att kolla läget... saknar faktiskt dalby när det gäller vara ute med jerry... här måste han gå i koppel för det mesta .. har inte hittat en bra plats där han kan springa fritt och bara springa o leka...  vet inte hur pass glada dom blir blir om jag släpper in han på fortbolls planen.. det bör ju kunna funka eller?

Iallafall så ska jag snart köra till jobb... riktigt tråkigt att jobba specielt nu när det hade behövts göras lite här hemma..  har ett berg av disk som inte diskar sig själv... ett ton av kläder som inte tvättar sig själv heller...

jaja.. det är väl bara att bita ihop...

städade toaletten i lägenheten igår så idag ska jag bara dit och ta fritösen som står kvar , dammsuga hallen och torka golvet där... sen är jag  nog klar..! Thord ska köra dit och ta skitet som står utanför lite sop säkar som ska till tippen...

jeje nu ska jag iallafall gå och klä på mig.. lärde mig  igår att inte ta på mig jobb kläderna innan jag sätter fyr i pannan för när jag kom till jobb så sa crille till mig fan vad du luktar! du luktar korv hahaha... så ingen mer eldning i jobb kläder på morgonen hahaha! tur dom e ärliga iallafall...=)

hej då för nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror inte det är några problem på fotbollsplanen, om folk bara plockar upp efter sig om hunden råkar göra. Testa du det.

2010-02-27 @ 12:07:06
Postat av: Jonna =)

Kika gärna in! Söt design förresten!

2010-03-05 @ 19:25:28
URL: http://jonnajosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0