Lördag.


Det är lördag villket så klart betyder 1  (två med denna) dagar till vi får huset... SHiiiit=) 

packning pågår för fulla muggar och tror snart att hela vårat hem ligger i kartonger... 

Det är med blandade kännslor måste jag säga , jag är sjukt taggad till att flytta och faktiskt bo i hus men sammtidigt har jag många bra minne från denna lägenhet som faktiskt var vårat första egna hem... När det var dax att lämna boet var det hit vi flyttade.. det var här vi två blev en familj på två.... ja ni fattar... jag har helt enkelt blandade kännslor... och jag e så nervös så jag snart har glömt mitt eget namn..=)

Nu ska jag ta och gå ut och köra in bilen.. jag måste få in kartongerna jag var o hämtade hos mamma o pappa igår och jag måste lasta ut hund buren som står i hallen sen vi var på ullared villket var många månader sen... den har helt enkelt inte hoppat ut i bilen av sig själv=)

Sen ska jag sortera i förådet, kasta det som vi inte ska behålla och packa ner det som ska flyttas med...
Vet att det blir en runda till tippen när jag är klar där ute för där är lite dynor , gräsklippare och sånt som ska kastas ... vet inte om jag vågar slänga det här ute i sop huset.. det blir väl ett jävla liv..

Fick en kommentar att jag skulle lägga in fler bilder... lovar att göra det sen när mitt liv stressat ner sig lite=)

Ni får nöja er med en ego bild så länge =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin bild!!!!!!!!

2010-02-13 @ 21:45:13
Postat av: Anonym

liten överläpp du har:) söt.

2010-02-14 @ 17:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0