Måndag morgon!


Igår söndag blev inget som det var tänkt... jag skulle till dalby och städa med gudrun och thord skulle umgås med benny inne i sov rummet och ta bort elementet o spackla bakom det och sånt... men istället fick vi en rök fylld källare ett trasigt fönster och huset fullt av folk som kom på besök=) Mycket trevligt med gäster...

först kom emma o matias på en snabb fika titt in ,  sen ramlade gudrun o benny in fast dom stannade inte så länge... Källaren blev rökfylld av panne jävlen ... sen kom  mamma o pappa jerry fick en jätte fin säng=)
 matias emma gudrun o benny körde och istället kom min faster mia hennes man olof och deras två barn...

Olof hjälpte thord med pannan och konstaterade snabbt att skorstensbrand stog runt hörnan för röret från pannan och skorstenen var helt igen sotad.... så det var bara att sota som satan... sen körde pappa olof och thord in till hornbarch eller hur det stavas och köpte tätnings list till pannan och fixa det o satte fart i den så sen jäklar fick vi värme.. både på element och i kranen!! TUSEN TACK Olof för all hjälp..

Grabbarna tog ju även med sig pizza hem när dom körde ifårn hornbarch så alla krängde pizza här innan dom körde hem... mycket trevligt...

Så tack alla för en trevlig söndag och för all hjäp.. Tack för veden mia o olof.. nu eldar vi satan haha=)

Min fina kille får stå för dagens foto! han chillar lite i soffan =)



Tittar jag ut är det full snö storm.. hatar detta nu vill inte ha mer snö!!!!
jag ska snart köra till jobb.. undra hur vägarna ser ut idag...

hej då

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju tur att allt ordnade sig till slut. Ha en bra dag.

2010-02-22 @ 09:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0