måndag

Måndag morgon gott folk och klockan är 05:54 i skrivande stund... Tittar jag ut så vräker det ner ännu mera snö och det känns som det ALDRIG ska ta slut... Vad har sverige gjort för ont för att få detta jävla väder? okej att få snö en vecka om året precis så där lagom som vi är vana vid men nu har vi haft snö i 2  månader eller nått?
Jag är iallafall sjukt trött på det nu och kan inte längta mer till sommaren och värmen!

Sen gör ju snö att idioter som inte kan köra bil i vanliga fall blir KATAFACKING STROFER så fort dom ser en snö flinga och genast håller typ 30 på en 80  väg.. vad är problemet? Jag HATAR dessa idioter som inte kan köra så självklart kör jag om..=) men ändå  stanna  hemma om du inte klarar av det!!!!!

Helgen har iallafall gått snabbt som attans.. jag har jobbat både lördag och söndag så har inte haft så där jätte mycket för mig.. Men på någon konstigt sätt var det intte alls lika jobbigt att jobba helg nu när jag kört en vecka och jag visste att jag  ska köra denna veckan oxå... Att få göra det jobb man vill och tycker är roligt gör livet genast mycket roligare och lättare.. och för en gångs skull är det roligt att gå till jobb igen och allt för att jag får ut på dom där underbara vägarna..Och att det e snö och skit och dåligtskottat stör mig inte det minsta.. Fan vad jag har saknat det och njuter nu av varje sekund för att jag vet oxå  tyvär att verkligheten hinner i kapp mig igen och vipps så mår man dåligt igen!

Jag är fortfarande förkyld.. sjukt drygt.. är det normalt att den håller i sig i två veckor?

Idag är 1 februari.. villket betyder att det är 14 (15 med denna dagen) kavr tills vi flyttar!! hur galet är inte det.. jag har fan nog inte fattat det än... Vi har iallafall en massa packning som ska göras fram tills dess men eftersom jag redan börjat är där inte super mycket kvar... !

nu måste jag gå och skotta fram bilen! hej då


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, ta lite nya bilder och lägg ut istället för gamla.

2010-02-01 @ 16:00:53
Postat av: Sprallan

hur har du gjort din fina blogg bakgrund? :)

2010-02-01 @ 19:02:21
URL: http://busponny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tiden går fort så ha tålamod, snart sitter du där i ditt fina hus.

2010-02-01 @ 23:03:30
Postat av: Anonym

Du kan tagga ner, snön ligger kvar till mars!!!!!!!!!

Sen finns de bara två som kan köra, de vet du!!!

- Vi kan

2010-02-10 @ 21:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0