Onsdag..


Andra natten e soven i huset och jag sover som en stock! Inga konstiga ljud att ligga och lysna på inga flygplan som flyger så nära huset så det låter som dom ska störta i trädgården... Här e så tyst så... hör bara spraket från spisen för jag eldar som fan haha=) Undrar vad grannarna trode igår när det såg ut som vi rökfyllde hela holmeja haha... toffel bonnar brinner bra =)

Idag måste vi ta tag i spisen där nere... måste sätta fyr i den så vi kan ¨stänga av direkt elen på den.. kommer få en jävla el räkning eftersom den e snor dyr nu!! så idag ska det eldas där nere och förhoppningsvis för det med sig litta varm vatten... det har vi inte varit så bortskämda med dessa två dagar....

Här e kaos lådor överallt fortfarande och det kliar i fingrarna på mig då jag inte tycker om att ha o ordning....
Men jag får väl helt enkelt stå ut med detta ett tag till.. vi har ju faktiskt bara bott här i två dagar så mankan inte förvänta sig att allt e klart..

Idag när jag var ute med jerry på morgon turen såg jag att alla grannar tagit ut sina sop tunnor... betyder det tömmning? för det hade vi verkligen behövt... så jag drog fram våran oxå och hoppas på det bästa=)

Igår var jag i dalby efter jobb och tog all mat i kyl o frys.. och stängde av dom så idag ska jag dit och kolla så inte köket simmar av isen som smält från frysen..  och kanske tar jag mig en dusch osså om vi inte fått varmare vatten i huset under dagen...

Nu ska jag slänga in ett par toffel bonnar till och sen köra till jobb... Undra vad jag ska hitta o elda ikväll...? bonnarna går ju åt som fan... jeje där står en hylla i garaget jag hugger ner den med yxan hahaha

hej då gott folk... ska försöka ta bilder när jag kommer hem och uppdatera er=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser framemot lite bilder. Ha en bra dag/kväll.

2010-02-17 @ 09:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0