Onsdag

God morgon god morgon...

Solen skiner.. inte mycket men man ser den dock lysa igeneom lite... härligt va=)

Igår sköt jag upp städningen i dalby och körde istället hem och lagade tacco till mej o bejb.. gott=)

Sen såg vi klart filmen vi hade börjat med nån kväll innan men aldrig sett färdigt Den utvalda hette den.. helt klart se värd film..

Så ja idag MÅSTE jag åka o städa färdigt.. vi ska lämna nycklarna på måndag och eftersom jag jobbar hela helgen så måste det vara gjort innan dess...

ska även ringa anticimex nu.. har fått hem papper att vi har ett fri år med dom eftersom vi försäkrat huset i folksam.. så ja varför inte kan vara bra att ha!

Sen ska jag tömma diskmaskinen osså om jag hinner så livet som hus ägare rullar vidare!

Idag till lunch har halva veckan gått bara så ni vet! det kan alla ni som inte jobbar i helgen njuta av!

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0