tisdag

God morgon..

Första natten i huset är nu avklarad och jag sov som en stock när det väl var tid att gå och lägga sig..
Flytten gick snabbt och smidigt måste jag säga.. TACK för all hjälp vi fick...=)

Sen på kvällen kom min familj över för att kolla in våran nya bostad och syrran och mamma hjälpte mig få upp allt i skåpen i köket, ställa soffan , tv bänken , skänken på plats ...tack så mycket.

Sen kom jag på att jag skulle ut och hämta jobbe kläderna i bilen men hittar inte nycklen!!
letade som fan i fickorna men den fanns inte någon stans.. måste tappat den men var??

Det var bara att sätta sig i thords bil och köra till dalby och hämta extra nycklen... måste ju ta mig till jobb idag tyvär... Hade varit skönt att va ledig och få litta mer ordning för här e ju att göra=)

Men men nu ska jag gå ut o skrapa rutorna och sen köra till jobb... slutar 18:15 då  är det bara att se till att köra hem och fortsätta... kommer nog bli ett par långa dagar nu tills allt är på plats..

Mer uppdatering kommer sen.. hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så roligt att allt gick bra. Ta lite foton också om du hinner. Stressa nu inte ihjäl dig. Ha en bra dag.

2010-02-16 @ 09:08:31
Postat av: Anonym

Fett cool blogg!=)

2010-02-17 @ 08:20:15
URL: http://inr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0