Torsdag

Det är torsdag idag villket betyder FREDAG i morgon.. och gud vad jag behöver en helg nu... att bara få vara lite på och slappa .. har blivit sena dagar nu sen vi flyttade ... har inte vatt i bingen före 12... inte direkt vad jag är van vid..

Men iallafall.. igår röjdes det som fan här.. Thord hade målat ett rum i källaren som vi skulle ha som föråd och det var torrt igår så ner med en massa saker där och genast försvann massa saker här uppe.. Skönt.. för även om här ska renoveras vill jag ha ordning så länge fram till det är dax lixom..=)
Thord började med sovrummet igår kommer bli fint när det är klart... ser fram emot det...

Fick fart i pannan där nere osså igår så jag kunde duscha VARMT dee ni hahaha..=) ska ner och kolla nu hur det ser ut om det brinner...

jaja hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0