torsdag

Hejsan hej och god morgon.. Det är torsdag morgon och veckan börjar lida mot sitt slut.. hoppas att ni kan ha en skön helg för själv ska jag ju jobba som sagt! så trist.. hade behövt vara ledig...

Men men.. igår var jag iallafall och städade klart köket i lägenheten.. Thord var där och tog diskmaskinen och lite ute krukor och sånt.. så snart är allt borta därifårn .. ska dit och städa toaletten idag.. och köra en sista ugns rengöring.. Shit vad man haft grisig ugn när jag nu ser den städad hahaha...

ska ta hem de sista sakerna oxå idag hade jag tänkt.. det är bara så trist att det blir så sent.. jag jobbar ju till 18:15 och innan jag e där e klockan ca 18:45 sen ska man städa.. ja ni vet hur lång tid det tar... så igår var jag hemma klockan nio!!

och av någon anledning så hade min mobil stängt av sig ... och som om jag kan pin koden.. Ee nä just det.. tryckte fel 3 gånger så nu e det puk kod.. lide drygt. fick iväg ett sms till mamma från thords mobil om hon kunde ringa kundtjänst och få koden men icke dom stängde klockan 20:00... så ingen puk kod till mig.

min mobil är låst.. får ringa från jobb idag!  nu kom det ved måste se om jag kan få in lite! hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0