Torsdag

Torsdag morgon och jag sitter här igen med min mackor ... precis som vanligt..

Tack lissan för den fina kommentaren på förra innlägget... Det var tider det, villka minne=)
Gick igenom lite gamla skivor nu när jag packar här hemma och gissa vad jag hittade..
Just det M*******N Jeeeeenny=) shit vad den spelades när du kom med den på morgonen..
And she said jeee jeee jeee..... =)  Saknar den tiden riktigt mycket...

Men nu ser vi framåt och hoppas att vi någon gång får känna en sådan glädje igen ...
Du ska se att det någon gång blir bra och lyckan vänder!!

Här hemma packas det massa just nu .. Dessa dagarna har kökets fyllts med staplar av lådor och Thord har kört till tippen en vända..  kan inte förstå vart allt kommer ifrån för vi har ju bara bott här i ca 1,5 år..  jaja jag får väl ta på mig en del då jag gillar att spara lite saker sånt som kan vara bra att ha du vet... men nu rensas det !!

Jag har inte fattat att vi faktiskt ska flytta på måndag MÅNDAG!!! det är fyra dagar kvar med denna!!!! jag fattar nada! vi är ju inte klara med allt hur ska vi hinna??

jaja... på måndag gäller det iallafall... ska bli roligt men sammtidigt är jag spänd och nervös till tusen..

Jeje hej då nu ska jag fixa lite här hemma.. så tyst jag bara kan eftersom thord sover på soffan=)




Kommentarer
Postat av: martina

ohh så ni har köpt hus nu :D vad kul, vart då?

kramiz

2010-02-11 @ 16:28:46
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0