onsdag


Onsdag kväll.. jag sitter och kollar på biggest loser bara jag som gillar att titta på det och känna mig smal?
sjukt jag vet men när man ser hur stora dom är och hur mycket vissa av dom väger mår jag själv en aning bättre av att veta att jag inte ens är i närheten av dem.. trots lite extra kilo som man går och bär på!

Gick en runda med jerry när jag kom hem vid halv fem.. skönt att vara hemma i lagom tid då det fortfarande är ljust ute så man kan gå en runda o låta han springa av sig!  Men idag fick vi kämpa på som fan på våran promenad... ja hade snö upp till knäna så då kan ni tänka er hur lille man såg ut.. stackare han fick hoppa som ett rådjur för att ta sig fram och han flåsade som fan.. eller ja det gjorde vi båda för det var jobbigt som fan att gå i så hög snö....

Efter våran runda åkte jag med jessica och handlade lite som hon behövde... Man får ju vara sällskap=)


Kolla så mycket snö som sitter fast på lille mannen.. synd om han ,det sitter stora bollar.. det blir duschen när man kommer in... man vill ju inte dra loss dom för det gör ju ont på han..




I morgon jobbar jag sista dagen för denna vecka! är ledig på fredag eftersom jag jobbade förra helgen... ska bli najs med lite sov morgon .. På fredag ska vi på banken och fixa alla papper till den 15!!! då vi får nycklarna till huset ska bli riktigt roligt.. sen efter banken ska jag tvätta tror jag ... har mega mycket tvätt eftersom jag inte pallat tvätta på hela veckan.. men men den springer inte ifrån mig utan ligger där snällt och väntar...

Alla som har vårat hem nummer kan radera det!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah vilken söt liten snöbollshund. Tur det finns ljummet vatten i duschen så du kan smälta bort dom på honom. Ha det bra och lycka till med flytten.

2010-02-04 @ 10:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0