Torsdag!


Jaha mina vänner vad ska man skriva idag? sitter som vanligt här på morgonen med mina mackor ...
Jag är ju en av dom som äter direkt när jag slår upp ögonen på morgonen, alltid hungrig när jag vaknar... fattar inte varför så många säger att dom inte kan äta direkt på morgonen vad är problemet? äta e gott!!

Igår när jag kom hem lagade jag lite middag potatis stekt torsk file och hollandesås... vad jag konstaterade att ny potatis är lika räligt som jag kunde minnas de! nu kommer jag inte äta mer potatis förren man kan få vanliga!
Jag är inget större fann av vanliga heller men dom e godare än nya!

Sen när jag satt här i soffan och kolla på ett program på play så såg jag något krypa på Jerry... så jag tog en närmre titt och där var miljoner små svarta djur som hoppa omkring på han! Dom var överallt, i ögon öron nosen hela nacken och huvudet.... lide räligt.. rätt in i duchen med han på med massa shampo och duscha lide länge.... sen kamma jag han och satt och plocka bort miljoner små svarta djur tills jag inte hittade fler sen blev det en front line i nacken på han!! men min fråga e nu Vart kom alla djur ifrån???? han har inte haft dom innan utan måste ha fått dom på turen vi gick efter jobb men serijöst vart ifrån? Det var riktigt synd om han .. han bara stog och skaka i duschen och tittade på mig med sina fina ögon och jag tyckte så synd om han... fast jag tror han vet tt jag gjorde det för hans skull, jag hoppas det iallafall...

Efter allt jobb med lille man poppa jag poppcorn och gick in och la mig och kolla en film... somna till den riktigt skönt att sova lite tidigare för en gånga skull... Thord var där ute och höll på med bilen och vet inte riktigt när han gick in och la sig=)

nu ska jag fixa lite hejdå






Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vad jobbigt för hunden, kan det vara loppor han har fått? Prova loppeschampo och se om det har effekt. Hoppas du får rätt på det. Jättesöt hundbild.

2010-07-08 @ 09:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0