Fredag fredag fredag Wiiiie


Japp gott folk idag är det fredag... börjar känna mig sliten efter ha jobbat nu hmm vad blir det 10 dagar irad...

Men nu är det snart helg och två dagars vila... ska nog inte göra något specielt, inget planerat..

Idag är det inte alls fint väder.. solen är som bort blåst , solglasögonen kan stanna hemma, tjocktröjan är på igen och det blir absolut ingen ac i bilen! trist men sant.... solen är borta =(

Hoppas dock att den är tillbaka i morgon.. vet att chansen är rätt liten för dom har sagt att det ska bli kasst väder i helgen , kan alltid hoppas att det är fel.... 

Igår klippte min älskade sambo gräsmattan så när jag kom hem rensade jag lite i rabatten där e mer kvar att göra med tog bort det mesta... ska man ha en rabatt fri från allt skit så skulle man behöva vara hemma 24 timmar om dygnet och bara spendera all den tidd ute och pilla .. det är omöjligt att inte ha lite ogräs...

Sen är det ändå ingen annan mer än vi som ser det eftersom vi har häcket som skyddar oss från omvärlden haha=) en 2 meter hög gran häck som gör att ingen kan se oss när vi är i trädgården... mycket skönt, ser dock inte fram emot när man ska klippa den... kan vara därför jag ringt min mobror som ska hjälpa oss med stor maskin =)  Fast tror nog vi ska ta en liten bit för hand där han inte kommer in med maskinen... men den häcken delar vi med en granne så ska kanske fråga arne om vi ska hjälpas åt?



Dagens bild får bli på mig...
Lite dålig dock men det bjuder ja på=) Bilden är från förra lördagen när vi var ute efter vi kört co cart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att det är insynskyddat då behöver man inte känna något krav att plocka all ogräs. Men någon sa till mig att det finns inte ogräs, det är bara lite växter som kommer upp på fel ställe :-))). Ha nu en riktigt skön helg.

2010-06-18 @ 08:11:50
Postat av: Anonym

Var du så fint klädd när du körde Go-Cart?

2010-06-18 @ 10:23:07
Postat av: Hemlig beundrare

Vilka stora fötter du har tös. :)

2010-06-18 @ 14:53:34
Postat av: Anonym

Hade du cyklat dit?

2010-06-20 @ 20:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0