Måndag!


Japp helgen har susat förbi rent för snabbt som vanligt... skönt att vi haft lite sol iallafall....

Har hunnit med en hel del tycker jag... i fredas tog jag det bara lugnt eftersom jag hade jobbat hela dagen...

Sen i lördes tvättade jag en massa och är ändå långt ifrån klar.. sen hann jag sola lite oxå innan molnen tog över... Klippte även en liten bit av häcken fy fan säger jag bara.... det är ett riktigt slit jobb.... och om jag tänker på hur mycket som är kvar att klippa är det inte alls skoj... som tur är kommer mobror ta den största biten med maskin men ändå, allt det han inte kommer åt måste ju oxå klippas tyvär...  Sen stor städade jag toan skrura väggarna med klorin  så här hemma luktade bad hus.. men det blev rent iallafall.... rensade tillome vasken... okej där fick jag lite hjälp utav thord ... =) sen på kvällen bar det in till svedala till sooko med lite öl....

Sen i söndas gick jag upp klockan 7 körde till svedala o köpte bullar o hämtade benny för klockan 8 skulle pann mannen komma... så igår fick vi våran nya panna innstalerad.. så nu slipper man elda på vintern för att få varmt vatten och värme i elementen! UNDERBART!!!

Sen igår kväll var både jag och Thord rent slitna vi satt i varsin stol på altanen och sov när klockan var sex... Så blev att bara flytta in i sängen sen med en film och sen sova vidare..

Nu ska jag ta och göra mig klar innan jag ska in till Malmö och jobba... e fan lite nervös rent ny butik aldrig varit där och så ska jag jobba idag.. hmm hur ska det gå? men men hoppas på det bästa.. hedå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så duktig du har varit denna helgen, jisses vad du har hunnit med. Lycka till på nya jobbet i Malmö.

2010-06-21 @ 12:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0