onsdag

Onsdag morgon e här och solen ser ut att villja komma idag osså.. härligt=)

Snabbar mig ju hem efter jobb så jag ska hinna sitta lite i solen så man kan få lite färg men nu har jag sol exem på halsen icke skönt för det kliar som fan så idag får det nog bli ryggen=)
Eller jag har hört att det är hörby marknad idag stämmer det?

Har ju varit där med pappa och jessica dom sista åren så känns som en liten tradition att åka dit bara vi=) får snacka med pappa idag och kolla läget..=)
Kan då hända att det blir en tur dit istället och köpa strumpor haha=)


Vi ska vara hund vakter i helgen... Thords föräldrar ska resa bort över helgen så vi ska ha vovvarna.. Jerry kommer bli så glad när han fattar att polarna ska vara här hela helgen=)

Nu ska jag surfa vidare lite innan jag ska köra.. Thord gick precis upp han skulle visst ta en lång runda med jerry innan jag skulle köra till jobb... det var bara att gå på morgonen sa han=)


hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ucsh inget vidare med soleksem det kliar ju så man vet inte var man ska bi av. Lycka till med vovvarn i helgen.

2010-06-30 @ 08:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0