Tisdag!


Jaha vad ska man berätta idag då?

Igår på jobb fick vi massage en halv timme var som vi vunnit i en tävling med castrol... super skönt var det då men nu har jag fan svin ont... okej att jag tyckte att hon tog litta hårt på vissta ställe men e det okej att man har mer ont efter än före?  jaja man biter ihop och lever vidare!

Var även så duktig att jag tog ut allt skit från bilen igår när jag kom hem.. nu ska jag bara ta av barn stolen osså och tvätta golfi sen e han sommar fin..=) men man kan ju inte göra allt på en gång... får ju ta det litta lugnt...

I morgon ska jag jobba i gamla butiken så tidig dag i morgon... härligt.. sen torsdag plus fredag ska jag köra så då blir det osså tidiga dagar så jävla underbart=)

Nästa vecka är jag utlånad till Malmö måndag tisdag onsdag ska jag jobba i nya butiken på värnhem eller ja vid willys e det värnhem? ... hmm fast jag inte är ett större faaann av Malmö så ska det nog gå bra... sen torsdag kör jag ledig fredag midsommar... vad händer då???

sen efter det kommer jag att köra i fyra veckor... så jävla nice! ser mycket fram emot det faktiskt... sen fyra veckor semester på de...=)  härligt härligt!

nu ska jag fixa mig innan det är dax att köra... hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som du har en härlig tid framför dig eftersom du gillar att köra, helt rätt reaktion när det gäller massagen, det känns som träningsvärk men det går över och kroppen mår bra av det.

2010-06-15 @ 10:22:33
Postat av: Anonym

God luck i Malmö hoppas allt går bra :-)))

2010-06-15 @ 10:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0