Torsdag

Torsdag idag betyder som vanligt fredag i morgon.. men i detta fall kan det kvitta då jag ska jobba både lördag och söndag... riktigt drygt nen det är som tur e bara var 4 helg ..

Kollade kontot idag och till min förvåning hade jag fått skatte pengarna lide gutt=)  fick en fråga om jag skulle köpa nått och det ska hon icke... det ska sparas... trist va?

Där är alltid hål att fylla där dom kan göra nytta sen=)


Sov rummet är klart har varit den en måndad nu väl... men fortfarande inga bilder vad dåligt av mig!

Så här såg det ut den dagen vi flyttade in! 




Efter rivning av tapet och trä tex skivor!




Efter gipsning en massa slipning och tapetsering målade jag ena väggen brun=) kolla på taket, in fälda spottar
som Thord har slitit med det taket... men riktigt snyggt blev det!




Fler bilder på golv och sånt får komma sen hinner inte mer ska till jobb nu hej hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det blev ju en enorm skillnad, riktigt snyggt med den bruna väggen faktiskt.

2010-06-10 @ 10:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0