Torsdag!

Idag är det Freeedag ... eller ja det är ju torsdag men eftersom man är ledig i morgon kan man kalla det för fredag idag=) ska snart köra till jobbet börjar kvart över 7 så det är goa mått=)

Igår var sista dagen i Malmö nu väntar 4 veckor körning i lund...

Sen var vi även nere en runda på fotbolls planen igår och kolla när holmeja spela haha fråga inte vem dom mötte för det vet jag ej.. men Thord känner ett par spelare  och han som dömde ...så gick mest ner för att snacka lite skit!

Igår köpte syster yster en ur snygg klänning till mig när dom var iväg jag hoppas hoppas att den passar...=) annars får hon sy om den så att den gör det, bild kommer sen... den är röd med svarta prickar =)

Räkningarna e betalda.. lönen kom lönen gick!

nu ska jag bortsa tänderna och sen köra till jobb... hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha nu en riktigt skön Midsommar och njut av ledigheten.

2010-06-24 @ 08:37:30
Postat av: Anonym

GLAD MIDSOMMAR!!!!!!!!!!!!

2010-06-24 @ 13:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0