lördag

Hejsan hejsan.. Idag är det lördag och underbart väder...=) var ute en lång stund med jerry i morse så han fick springa av sig riktigt... han mår mycket bättre nu och tror att magen snart oxå ska vara okej.. han äter bara kokad mat fortfaande man skulle inte ha för brått med att byta tillbaka till foder sa dr för då kunde det bli kass igen.. men men.. fick en kommentar om hur man tar ett urin prov på en hund..  jag vet inte hur andra gör men jag tog med mig en burk ut och när han ställde sig o kissa så stack jag under burken så han kissade i den i stället... mycket bra.. fick dock gå runt hela byn med den burken innan jag fick nått kiss i den!=)

Idag ska jag åka och tanka bilen tänkte jag även tömma den på lite saker som e kvar sen flytten hehe jaa jag vet jag e sämst på att tömma min bil.. ibland ser det ut som jag bor i den..=)

Jerry var och klippte sig igår.. så nu ser han jätte rolig ut våran lilla bebis haha... men man vänjer sig snart vid denna looken tror jag hehe.. var ju van att se han med all päls och nu e han kort hårig.. måste dock vara skönt för han att vara av med all päls som klia o störde runt ögon och sånt..

Jag och syster yster var ute på ikea osså igår.. hon skulle ha lite nya burkar och jag skulle ha blommor.. kan visa sen hur fint det blev=) tack  för en trevlig dag syster...

Sen på kvällen grillade vi revben så jävla gott... med pommes sallad och vitllöks bröd... nu e sommaren här grillen är invigd! en ny sådan osså eftersom thord slängt våran andra!

kvällen avslutades med en film Luftslottet som sprängdes . den sista av stig larsson triologin..stavas de så? jaja ni fattar vad jag menar... mycket bra film.. =)


nu ska jag köra o tanka hejdå!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut ett kort på vovven så man kan se hur han ser ut nu? Låter mums med grillat, får nog ta fram grillen nästa helg om vädret håller i sig, blev så sugen på det. Trevlig helg.

2010-03-06 @ 12:43:01
Postat av: Anonym

du kan väl vara lite mer flitig med kameran och ta lite mer bilder och lägga ut det blir roligare då och läsa.

2010-03-07 @ 15:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0